Przy kręceniu kierownicą- coś w rodzaju tarcia gumy lub ....

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • novitec
    Classic
    • 2010
    • 30

    Przy kręceniu kierownicą- coś w rodzaju tarcia gumy lub ....

    Zamieszczone przez Tony065
    Zamieszczone przez _tm_
    Zamieszczone przez Tony065
    dobry virus da Ci nawet 40KM/60Nm więcej mocy
    40KM więcej w ASV tylko po programie ? Pokaż mi takiego magika, który zrobi w ASV (110KM + gift, czyli około 115KM) program na 155KM i wypuści klienta z takim programem na ulicę .
    ok,ok... może lekko przesadziłem, ale na forum można poczytać o autach z silnikiem ASV zrobionym na ponad 150KM, choćby kolega Arek, wypowiadający się na temat wnętrza.
    A doczytałeś to w opisie Arka: "turbo ASZ , SMIC by ALI wtryski 216tki " - to nie jest seryjny ASV. Mój ASV miał 207KM i 390Nm - myślisz, że samym programem można to zrobić ?
  • lagozada
    Drive
    • 2008
    • 52

    #2
    Przy kręceniu kierownicą- coś w rodzaju tarcia gumy lub ....

    Ostatnio zauważyłem trzaski bardziej niż stuki, przy kręceniu kierownicą na postoju - coś w rodzaju tarcia gumy -niezależnie w która stronę kręcę i niezależnie czy silnik pracuje. Zauważyłem że efekt nasila się w bezdeszczowe, cieplejsze dni (jak pada nie słychać ). Dodam że nie wyczuwam luzów na kierownicy. Oglądając zawieszenie niczego nie zauwazyłem /lub też cos lub czegoś mogłem nie zauważyć. Prośba speców o trafną diagnozę lub informację jak samemu sprawdzić w czym tkwi problem.

    Komentarz

    • AdamB
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 8030
      • Octavia IV (NX3)
      • DKZA 2.0 TSI 190 KM

      #3
      lagozada, najbardziej prawdopodobnie to łożyska w kolumnie macpherson'a . Trzeba we dobrze obsłuchać we dwoje.Jeżeli to one to spróbuj potraktować je WD40, czasami pomaga. Ewentualnie sprawdź gumy stabilizatora, przy skręcaniu może się stabilizator przesuwać i wydawać takie hałasy.
      Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

      Komentarz

      • Robin_Hood2
        Drive
        S_OCP Member
        • 2007
        • 40

        #4
        lagozda, uważam podobnie jak AdamB, wg, mnie do wymiany kwalifikują się:
        * łożysko w kolumnie MacPherson'a,
        * gumowa metalowa tuleja, w którym pracuje ww. łożysko.
        Po naprawie wszystkie stuki, chroboty powinny ustać.
        Pozdrawiam, Robert

        Komentarz

        Pracuję...